vavglad.blogg.se

Handarbetsnörd som blir glad bl.a. av att väva, knyppla, sticka och spinna ull.

Ravelry

Publicerad 2017-06-04 14:46:03 i Allmänt,

Vet att jag är väldigt sent ute... det tar ett tag för mig att upptäcka nymodigheter ... men jag har just upptäckt Ravelry. Ujujuj ... farligt detta.... har köpt två stickmönster jag tipsats om via instagram; Charlotte cardigan och Koftan juni, och hittat många fler för framtida projekt. Fantastiskt detta vad många duktiga mönsterkonstruktörer det finns.


Har börjat så smått på Charlotte cardigan, och mönstret till Koftan juni tänkte jag använda till garnet jag håller på att spinna. Brukar ha som regel att bara ha en stickning på gång i taget, men det kommer att spricka nu ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela