vavglad.blogg.se

Handarbetsnörd som blir glad bl.a. av att väva, knyppla, sticka och spinna ull.

Tänka om ...

Publicerad 2017-11-14 13:20:12 i Allmänt,

Hittade en halsduk i gömmorna. Det är länge sedan jag vävde den. Blev inte nöjd alls. Det var bland det första jag vävde när jag testade att väva dräll med entrådigt ullgarn, och det krånglade; trådar gick av ... det blev en del "hoppor" ... och jag blev inte så nöjd med färgkombinationen heller... så den hamnade i ett skåp. 

Men nu är jag nöjd! Efter valkning i tvättmaskinen och lite knåp blev det en väska;

(null)

Roligt det där, när man kan tänka om ... och det blir något helt annat än man tänkte från början.

Kommentarer

Postat av: Fale Artut

Publicerad 2017-11-14 16:50:21

Så fräsigt!!

Svar: Tack! vad roligt att du tycker om den.
vavglad.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela