vavglad.blogg.se

Handarbetsnörd som blir glad bl.a. av att väva, knyppla, sticka och spinna ull.

Skaraborgsslöjdarna

Publicerad 2018-03-02 14:13:14 i Allmänt,

Har breddat mitt kontaktnät ytterligare ... 

Jag tycker ju att det är så inspirerande och roligt att träffa andra som brinner för sitt hantverk, och är sedan tidigare medlem i Nätverket vävformgivning, Handvävarna i Jönköpings län och Hemslöjden. Tid och ork räcker självklart inte till alla aktiviteter som erbjuds, men det jag deltar i ger så otroligt mycket!  Just det här att det finns forum och mötesplatser där man träffar människor man genast känner samhörighet med. Man får möjlighet att visa sitt eget hantverk, och se och imponeras av andras fina arbeten. 

I helgen var jag på medlemsmöte med Skaraborgsslöjdarna, och fick mina alster godkända, så nu kan jag delta i deras utställningar och marknader framöver ... kul!
(null)

Bilden är från Skaraborgsslöjdarnas hemsida skaraborgsslojdarna.se



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela