vavglad.blogg.se

Handarbetsnörd som blir glad bl.a. av att väva, knyppla, sticka och spinna ull.

Julmarknader

Publicerad 2017-12-12 13:42:40 i Allmänt,

Är så fullsmockad med julstämning att det pyser bjällerklang och granris ur öronen ... har tillbringat hela helgen på julmarknader. 

Hade redan anmält mig till Julstämning på Karlsborgs fästning när jag fick frågan om jag ville vara med på vår mysiga julmarknad på Almnäs bruk här i Fågelås. Och det klart jag ville! Ägnade lite tid åt att dela upp mina saker och sätta ihop dem till två marknadsstånd, och med hjälp av syster och dotter blev det sen en fantastiskt mysig helg. Massor av folk på båda ställena. Folk är så himla trevliga och positiva! Roligt! Längtar redan till nästa år!
(null)

(null)




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela