vavglad.blogg.se

Handarbetsnörd som blir glad bl.a. av att väva, knyppla, sticka och spinna ull.

Morden i Midsomer

Publicerad 2018-04-10 11:08:02 i Allmänt,

(null)

Läste i senaste numret av tidningen Hemslöjd om en man som lagt många timmar på att sticka en Korsnäströja. Medan han stickat har han sett om science fiction-serier han tycker om, perfekt tyckte han, att bara lyssna på ljudet.

Det där känner jag igen ... jag ser gärna på gamla repriser av Morden i Midsomer när jag handarbetar, jag behöver inte engagera mig i det som händer, vet redan vem mördaren är, känner igen hela intrigen, så jag kan koppla av med mitt handarbete, bara titta upp ibland och se på alla fina miljöer och fantastiska rosenrabatter.






Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela