vavglad.blogg.se

Handarbetsnörd som blir glad bl.a. av att väva, knyppla, sticka och spinna ull.

Knappval ...

Publicerad 2017-08-28 19:33:32 i Allmänt,

Har stickat klart min Charlotte cardigan nu. Och då återstår det roliga, men svåra, att välja knappar. Har samlat på mej en del knappar genom åren, och den här gången tänkte jag att jag skulle använda uddaknappar ur samlingen. Ofta är det annars så att jag letar bland mina knappar, hittar inga jag tycker passar, eller också har jag för få av samma sort, och får åka och köpa nya. Men nu ska jag använda de jag har tänkte jag. 


Men sen är det ju det här med att bestämma sig ...

Vill jag ha en mer diskret kofta (så diskret den nu kan bli i den här färgen) ...

... eller ska jag gå "all in" och förstärka det färgglada ...

... vill jag kanske ha knappar i olika blå/lila/grå nyanser ....


... eller mer enhetliga knappar med bara en nyansskillnad ...


Just nu har jag ingen aning ... får nog fundera några dagar ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela