vavglad.blogg.se

Handarbetsnörd som blir glad bl.a. av att väva, knyppla, sticka och spinna ull.

Konstrundan i Hjo

Publicerad 2018-05-20 09:48:03 i Allmänt,

Är mitt i en superhärlig helg!

Deltar i konstrundan i Hjo för första, men inte sista, gången. 
Har fått möjlighet att ställa ut mina vävnader i världens mysigaste lilla stuga, som ligger centralt i Hjo, inbäddad i grönska vid Hjo-åns dalgång. Jag sitter utanför stugan och spinner ull på min spinnrock, och så kommer det människor gående över gräsmattan för att se min utställning. Så roligt!
(null)

Och så får jag prata vävning, material och tekniker, och allt möjligt annat, med härliga människor. 
Jag finns här idag också, mellan 11 och 15, så kom gärna och hälsa på!
(null)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela